Terugbetaal – en Retourneringsbeleid – E&O Geur Boutique

🌸 Terugbetaal- en Retourneringsbeleid – E&O Geur Boutique

​Algemeen Retourrecht

​Bij E&O Geur Boutique streven we ernaar dat je volledig tevreden bent met je aankoop. Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn, dan heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.

​Retourvoorwaarden voor Geurproducten (Essentiële Opmerking!)

​Gezien de aard van onze producten (geuren, oliën, sprays, etc.) en om hygiënische redenen en kwaliteitsgarantie, gelden de volgende strikte voorwaarden voor een retourzending:

  1. ​Ongeopend en Ongebruikt: Het product moet volledig ongebruikt, ongeopend en in de originele, onbeschadigde verpakking zitten. De verzegeling (plastic, sticker, of seal) mag niet verbroken zijn.
  2. ​Volledige Staat: Het product en alle accessoires, handleidingen en geschenken die bij de levering inbegrepen waren, moeten in perfecte, verkoopbare staat worden geretourneerd.
  3. ​Uitzondering: Producten die duidelijk zijn geopend, gebruikt, of waarvan de hygiënische verzegeling is verbroken, komen niet in aanmerking voor retournering of terugbetaling. Dit om de kwaliteit en zuiverheid van onze geurproducten voor alle klanten te garanderen.

​Retourproces

  1. ​Meld Retour Aan: Stuur een e-mail naar info@eogeurboutique.nl binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Vermeld hierbij je order(bestel)nummer en de producten die je wilt retourneren.
  2. ​Verpakken: Verpak de producten veilig en stevig, bij voorkeur in de originele verzenddoos, om transportschade te voorkomen. Onze geurflessen zijn kwetsbaar.
  3. ​Verzenden: Stuur de artikelen, samen met een kopie van de aankoopbon of het ingevulde retourformulier (indien van toepassing), naar het volgende adres: ​E&O Geur Boutique Argon 15F, 4751 XC Oud Gastel Nederland
  4. ​E&O Geur Boutique

Argon 15F

4751 XC Oud Gastel

Nederland

  1. ​Kosten en Risico: De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. Het risico van beschadiging of verlies tijdens de retourzending ligt bij de klant. Wij raden je daarom aan om de zending verzekerd en met traceercode te versturen.

​Terugbetaling

  1. ​Nadat we de geretourneerde artikelen in goede orde en volgens de bovenstaande voorwaarden hebben ontvangen en gecontroleerd, storten wij het volledige aankoopbedrag (inclusief de initiële verzendkosten voor de heenzending) binnen 14 dagen terug.
  2. ​De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.
  3. ​Let op: Als je slechts een deel van je bestelling retourneert, worden de oorspronkelijke verzendkosten niet terugbetaald.

​Beschadigd of Verkeerd Product Ontvangen?

​Dit mag natuurlijk niet gebeuren! Mocht je product beschadigd zijn bij aankomst of heb je een verkeerd artikel ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op via info@eogeurboutique.nl met de volgende informatie:

  1. ​Je order(bestel)nummer.
  2. ​Een duidelijke omschrijving van het probleem.
  3. ​Foto’s van het beschadigde artikel en/of de verpakking (cruciaal voor de verzekering!).

​Wij zorgen dan voor een passende oplossing, zoals een vervangend product of een volledige terugbetaling, en regelen (indien nodig) de retourzending op onze kosten.